Reparatie Turbina KKK Audi 3.0TDI

 Reconditionarea turbinelor KKK este o operatiune un pic mai dificila decat in cazul reconditionarii altor turbosuflante. Caracteristica lor principala este aceea ca functioneaza la turatii foarte mari ( in comparatie cu  alte marci de  turbosuflante ).

Va invitam sa vedeti in randurile de mai jos cum se efectueaza o reparatie de turbina KKK de pe un motor Audi / Vw de 3.0 D (cod turbina 059145715F, 059145702S, 059145702M, 059145702L ).

Verificarea initiala a turbinei  :

imagine imagine

Desfacerea compresorului de aluminiu de pe turbina :

imagine imagine

 

Demontarea ansamblului central de pe galeria de evacuare :

imagine   imagine

 

Scoaterea tuturor pieselor din ansamblul central si constatarea defectiunilor :

imagine    imagine

 

Carcasele de fonta si de aluminiu se trateaza cu o solutie speciala si se introduc in masina de spalat / tratat :

imagine  imagine

 

Dupa 30 minute :

imagine  imagine

 

Cand corpul central este curat fara impuritati , pregatim piesele noi (ax , paleti , lagare , segmenti etc ) :

imagine  imagine

 

Piese noi de turbosuflanta se monteaza in corpul central :

 

 

imagine  imagine   imagine  

 

Cand avem pregatit corpul central cu toate piesele ansamblate , urmeaza echilibrarea dinamica :

imagine

Graficul inainte de echilibrare are urmatoarele caracteristici , maxim 116.000 Rpm si vibratia atinsa 2.00GpK :

imagine

 

Dupa echilibrare graficul scade drastic , sub limita maxima admisa :

imagine


 

In acest moment ansamblul central este cel putin identic cu unul dintr-o turbina noua. Acum valorile sunt identice cu cele ale unei turbine noi. Insa pana la a avea o turbina perfect functionala mai avem un pas de facut , foarte important.

Montarea actuatorului electronic si calibrarea lui :

imagine  imagine

 

Acum acesta turbosuflanta a trecut prin toti pasii care se efectueaza in fabrica. Se poate considera o turbina noua , numai ca pretul este de trei ori mai mic decat in cazul unei turbosuflante noi. Toata operatiune a durat cca 2 ore si beneficieaza de garantie 12 luni fara limita de km. Daca montajul se efectueaza corespunzator si se respecta intervalele de service , aceasta turbina trebuie sa functioneaze corect minim 300.000 KM. Pretul pentru aceasta lucrare este de 1200 RON fara TVA.

Acest proces de reconditionare este similar la toate turbosuflantele ce se repara in centru de reconditionari AVD Turbo din Bucuresti.
Pentru orice intrebare nu ezitati sa ne contactati.